Godmorgon!

Dagens outfit idag är gympakläder haha, nej men vi ska ha gympa nu på morgonen som vanligt. Segt att ha det på morgonen och sen att man ska vara i skolan efter... Känns ofräscht oavsett om man duschat... Hahah! 
Aja nog om det... Idag ska jag försöka plugga till provet imorgon, men först ska jag och Linnea hälsa på våran gamla skola och lärarns där! Jag fick sån bra kontakt med dom så då måste man ju hälsa på! ;) 

Sen ikväll är det hoppträning med lillskiten! Haha upplägget för det igår va race på raksträckan och en helknäpp ponny hahah! Han uppriktigt ÄLSKAR att få sträcka på benen! Jag förstår vad förra ägarna menade med att det är fart i honom, jisses! ;) 

Dags att skaffa lite nya fina bilder tror jag? Det kommer några på Linus som jg tog igår som blev jättefina, ska bara lägga över dom på datan och redigera ljuset. Han är väldigt fotogenisk Linus ska ni veta! ;) annat mot var Priffe är, han ska bara äta upp kameran typ 

Haha jag känner att detta inlägget handlade om väldigt mycket olika grejer? Haha det är ju morgon så man har väll inte riktigt vaknat? :-) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0