Godnatt!

Alltså ikväll lägger jag mig otroligt lycklig och stark! Jag känner mig otroligt glad! 
Kanske för att jag var ute och sprang ordentligt för första gången på ett halvår. I ösregnet drog jag ut med mina illrosa springskor. Det var så skönt och jag fattar verkligen varför jag älskade det så mycket! Nu kommer jag sakta men säkert börja igen, för det gör verkligen att man känner sig stark och duktig av att röra på sig! 
Och sen är jag även glad för att Priffe gick som en klocka idag, även fast han tog cavalettibommarna i två hopp istället för trav... Varför ska man trava när man kan hoppa över alla i galopp? Haha! 
Efter att tag fattade han grejen dock, inte för att det var lika kul då, men han fick ju beröm när han gjorde rätt så...det blev kul ändå haha, kunde knappt hålla ihop honom ;) 



Nu ska jag iallafall sova, efter att jag gjort klart lite tidsinställda dock, haha känner att jag fått massor av inspo till bloggen och jag har lite idéer.. Hihi 
Men ett härligt inlägg, som jag hoppas kan ge lite inspo kommer upp imorgon. Jag var på sådant humör att skriva ihop någonting glatt och om att inte ge upp! Så vi kör på det! ;) 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0