Hej!

Det är verkligen synd att jag inte hinner med bloggen som jag skulle vilja, men saker och ting är viktigare än att hålla det uppdaterat här just nu... 

Men iaf, ikväll är det hoppträning. Jag måste verkligen vara lite mer taggad mot vad jag var förra veckan. Det var kaos och jag bara stortjöt! Min känsliga sida hehe! Men som vanligt med mig så brukar jag vara duktig på att ta igen mig och vilja göra bättre ifrån mig nästa gång! Så idag har jag taggat till ordentligt och allt är i tipptopp! Ätit ordentligt, tvättat Priffe och gjort klart massa stressmoment (läxor typ) innan träningen så jag slipper tänka på det! 
Känns som ett litet bättre upplägg mot förra gången då jag inte orkade någonting, var sur och grinig och hungrig hahah! Eller vad tycker ni? ^^ 

Sålänge medans uppdateringen är så dålig kan ni få dregla lite över denna goding... 







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0