Svarar igen haha ;)


Vad gör man inte för sina bloggläsare ;) 

Jag tycker absolut de är härlig stämning i skolan. Vad jag känt hittills iaf! Det är en liten skola och man har ibland lektioner med andra klasser och då även andra årskurser så gemenskapen finns där på så vis och man pratar och har kul! 
Jag har dessutom kommit i en superbra klass! 

Menar du med märken, typ att folk har mycket märkeskläder? För det tycker jag är väldigt blandat på Kitas. Det finns inte mer eller mindre och har man inte dyra märkeskläder eller dylikt är det ingenting man blir dömd för! Jättebra skola när det kommer till sådant! 

Jag går Ekonomi, vilket jag trivs jättebra med och trots allt pluggande jag försöker hinna med är det en riktigt bra linje! 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0