Svarar!



Ja det är Kitas i Göteborg.
Jag trivs väldigt bra och det är en seriös skola. Härligt att sluta lite tidigare, men det kan bli mycket ibland om du tänker välja ekonomi eller natur. Man får ha självdisciplin och göra läxor på sin fritid. 

Lärarna är lite sådär tycker jag, men det beror på vilka man har. Jag verkar ha fått skolans bottenskrap (om man får säga så) men självklart hänger det lite på hur man är som elev också!

Sen angående att det är en seriös skola, är helt fantastiskt tycker jag! Det var det jag var ute efter. En bra utbildning. Men sen är det inte så mycket roliga grejer som elevkårer och roliga tillställningar som många andra skolor i Göteborg har, utan som sagt det är en väldigt seriös skola, där man inte har tid för annat. Utan det är lektionerna och tiden i skolan som all fokus läggs på! 
Men det är bra tycker jag! 

Kitas är en grymm skola men det gäller att planera sin tid väl. 
Mycket bra val du gör ;) 




Kommentarer
Anonym

Tack för så snabbt Svar !
Jag undrar också (förlåt att jag inte tog med det)
Om hur gemenskapen är på skolan ? Är de mycket märke? Vilken minje går du ?

2014-02-17 @ 21:15:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0