Tomt här!

Som vanligt har jag svårt att hinna med bloggen ibland tyvärr. Mina inställda är spårlöst försvunna dessutom haha, så fet blev tomt här ändå... 

Men jag måste nästan ändra på detta nu, jag vet ju att så fort jg bloggar bra så höjs statistiken och det blir roligare att blogga. Det visar ju att ni uppskattar det jag gör med bloggen. 

Menmen, jag har lite bilder som väntar i kameran, de ska laddas över på datan och redigeras, så det kmr bli en liten bild vecka resten av veckan nu! Haha 

Annars så är det ju Gbg hs nu till helgen och Kajsa o Carro kommer hit, och även Johanna, men henna har jag aldrig träffat dock, men det ska bli jättekul ;)  kommer ju i stort sett bo hos Alexandra dessutom haha :) så under Gbg hs helgen kommer det vara live uppdatering!

Min fina kille! 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0