Yeey!

Det blev totalt ändrade planer inför idag, inte skola utan Gbg hs! Vi fick biljetter nu på morran och kunde både sova ut och ta det lugnt! Härligt som tusan! 

Annars känns det som en rikitgt grym dag och jag känner mig så glad och pigg! Underbart o så! 

Vi är på hs fram till 12 tror jag, så efter det har jag Winnetoo åt Alexandra och Linus. Priffes grejer behöver inte jag tänka på och han ska vila idag dessutom så han klarar sig haha! ;) 
Ska försöka skynda mig ganska mycket i stallet för jag ska vara hemma hos Alexandra runt 4-5 för kl 7 ska vi ju befinna oss på hästeventet! Rikitgt kul och jag har aldrig varit med innan, för det har inte verkat så kul, men vi är ju världens goaste gäng som ska åka tillsammans och vi har lite roliga planer innan haha! ;) 










Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0