Dålig hårdag och planering

Ni vet när man vaknar och tittar sig i spegeln, så känner man bara 
-shit hur i @&/(9/&/ ser jag ut. 
Typ så kännde jag idag hahaa! Mitt hår såg ut att tillhöra ett troll. Jag plattade och la i massa skit för att göra det bättre men icke. Mössa då! Knappt det heller. Så jag får helt enkelt se ut som ett troll idag hahs! 

Men annars flöt morgonen på. Hann inte äta frukost dock så pappa gjorde frukost att ta med. Gotti! 
När jag kommer hem ska jag enbart ta det lugnt med Priffe istället för markarbete. Han känns lite trött efter tre ganska intensiva dagar. Känns mest rättvist för honom att få pusta och frusta i lite skritt och trav. 


 Priffes hoppstil när han är trött = slänger sig över hindren haha! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0