HEEEJ!

Precis kommit hem från skolan och har dratt på mig ridkläderna för att gå upp till stallet, MEN vad det tar emot när man tittar ut från värmen här inne, full västkust snöstorm ute ju. Blåst och snöflingor som pilar typ! 

Men först ska Linus gå för Reine och efter det ska jag bort till manegen med Priffe. Senare så vi är ensamma dä , för då kan jag ställa fram mina bockar idag och träna lite. Du får knappt lägga fram en bom om det är dressyrtanter i manegen hahaah! 

Jag kommer hursomhelst filma lite så ni får något att kolla på i reklampauserna när ni tittar på paradise hotel för er som gör det haha! ;) 


Förresten så hade vi världens roligaste lektion idag på slutet (specialidrotten) den är ju häst inriktad och vi fick diskutera massor, så var beredda på lite diskussions frågor jag kommer att ta upp här under dagarna! Bland annat om ATG hhmmmm? 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0