Det ska stå nått här!

Hej, på något konstigt vönster så har inte mina tidsinställda kommit upp igår.... Blir ju less på denna bloggportalen ibland... Synd att jag är så fäst vid den annars hahah! 

Menmen nya tag på den! Idag är det som vanligt att ta hand om hästarna, sedan vid halv två så drar jag och mamma in till stan, det är så mycket rea överallt så man får passa på känner jag, sen blir det antagligen också en sväng in på hööks, ska kolla på en tävlingströja och bruna stövelskaft från ariat! 

***

Gårdagen var iaf fantastiskt roligt och härlig! Var med underbara vänner som verkligen gjorde kvällen svinkul! 





Nu är det bara en lugn vecka framöver, sista veckan på jobbet osv, sen kan sommarlovet börja på riktigt med sena kvällar varje dag med lite för hög musik i högtalarna och en massa bad och sol (ber till vädergudarna hahaha) 

Vi höres! 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0