Glad midsommar!

Åhh godmorgon på er!! 

Idag är man ju ledig, vilket jag är sååå glad för, midsommar har aldrig varit så uppskattad som idag.. 
Planerna då? 
Först och främst ska jag äta god frukost med familjen nu, jordgubbar, ostar och allt man kan tänka sig för en lyxig god start på dagen. Efter det är det stallet som gäller, först Costner, sen blir det ett pass på Priffe. Eller ja pass och pass, tror jag rider ut, känns som om det är givet idag! Annars blir det allmänt småpill i mitt andra hem, (ja jag menar stallet) ska borsta av lite håriga schabrak, mocka ut boxen och få allmänt koll på allt och alla grejer, än sålänge har jag iaf hunnit rensa skåpet hihi! 

Sen vid fyra tiden blir det middag med familjen och lite vänner. Såklart, midsommar liksom... Och efter det, party med kompisar! Given fredag! 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0