Godmorgon!

Jag sitter just nu och har paus i jobbet, jag är så trött att jag har svårt att röra tummarna över telefonen... Usch för att gå upp kl 5.... Lite för tidigt för vanligtvis otroligt morgontrötta Emelie...

Annars så är planerna efter jobbet att fixa ordning hästarna, Priffe ska skrittas ut och kanske om jag vågar tar vi och klättrar lite i skogen ;) 

Sedan ska jag försöka fixa klart lite inlämningar till skolan, allt ska vara inne innan midsommar och det känns som om deadline när lite nära för att inte ha börjar än haha! Så jag MÅSTE verkligen försöka sätta mig litenstund idag... 

Men nu ska jag fika lite innan jag ska fortsätta jobba... Snyft 







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0