Godmorgon!

Jag sitter just nu hemma hos linnea och Matilda och Sara är här med, Matilda och linnea gör naglar och är verkligen duktiga på det, så de fixar naglar på Sara idag, mina fixade linnea igår, blev superbra och jag valde att ta kortare så att jag kan ha dom i stallet utan att de går sönder, även fast det är akryl så vill jag att de ska hålla, stallet är ju inte den optimala platsen för fina långa naglar haha

Gå in på lima_nails på instagram och kolla på vad de gjort mer, och blir du sugen på egna så kan man beställa tid och grejer, de tar ett billigt pris nu i början för att de håller på att utveckla sina skills, men det är verkligen värt det för dom är superduktiga, noggranna och har bra och riktiga grejer! 

Självklart tog jag rosa efterssom jag älskar  rosa.... 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0