Godmorgon!

Sista måndagen på mitt sommarjobb och det känns så jävla bra rent ut sagt, nu är det bara fyra dagars jobb kvar efter idag! Yeeeeyy! 

Idag är planerna stallet, endast i princip, jag har tre hästar att rida, min egna, min systers och stallägarens svarta skönhet palten! 

Anna är iväg i Frankrike nu så jag har hand om debbie nu i tio dagar, och i vanliga fall är det Anna som rider palten men efterssom Katarina behövde hjälp och Anna är iväg, så frågade hon mig, och alla hästar ger nya erfarenheter och alla erfarenheter är bra haha!

Men både debbie och palten kommer jag att rida efter jag ridit Priffe, efterssom jag tränar för Reine, jag vill inte ha något stressmoment att hinna till om jag rider, så då blir det bäst att ta hand om resten efter jag tränat med Priffe!

Efter stallet så kommer jag nog mer eller mindre dra hem och sova... Kommer vara trött!
Men vi hörs!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0