Godmorgon lördag!

Som jag längtat, äntligen helg! Dock ska det vara pissväder hela dagen, men vad gör det, som hästtjej går man ut i alla väder ändå, igår gick jag till stallet i åskan, och då var det verkligen dunderåska, för att ta in de stackars hästarna! Det blir iallafall att rida lilleman, Förhoppningsvis regnar det för fullt ( ja, det går alltid så bra för mig när jag rider i regn och jag älskar det) 

Sen så ska jag iväg och fixa lite andra hästar för att sedan dra iväg och träffa kompisar, av med ridkläderna och stallsmutsen till att bli snygg och fixad, ja här snackar vi kontraster ;) men jag gillar't! 

Men nu på morgonen (okej förmiddagen, sov lite länge idag) innan jag ska sätta igång med alla planer för dagen, så är det frukost som gäller, mamma har köpt goda baguetter som man kan slänga in i ungnen så det smakar nybakat, det med skinka och massa grönsaker i till en skål yoghurt med jordgubbar i så har man en optimal emelie frukost innan en heldag i stallet! 

Jag kikar in här hela dagen och jag håller uppdateringen på topp så ni har något att läsa om denna regniga lördag, om väderprognosen stämmer att det ska regna hela dagen såklart, annars ligger ni väll på stranden och göttar er! 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0