hej!

Jag vill ursäkta för den dåliga bloggningen men internetet här hemma har legat nere... så typiskt när man har blogglust! dessutom är mitt 3G slut på telefonen, måste skaffa fri surf hahaha!
 
sen kan jag väll erkänna att jag inte haft mycket tid över heller, det har varit otroligt kul helg och vecka iaf! på midsommar var jag med familjen först, som ni vet, och sedan party, vilket var såå kul, lite bakis dagen efter, men det hindrade inte mig att ta hand om alla hästarna och sedan dra iväg på lite middag och jacuzzi bad hos familjevänner och sedan efter det fest med kompisar haha! och som om inte det var nog så var jag på middag igår med kompisar och hade det lite mysigt, långt in på natten.. hahaha jag har så vänt på dygnet.. kaos!
 
Priffe har också gått som vanligt, det är typ 3 veckor kvar till räkan och jag tränar för fullt med min Prins, inte så mycket att säga på denna fronten mer än att det går superbra!
Linus är bra igen dessutom, så nu ska jag rida honom idag och imorgon. lite lugnt ute bara, men det är skönt att han rids normalt igen! så nu behöver jag inte ha abstinens av att få rida fler hästar.. puuhh höll på att bli galen där ett tag.
Otto är ännu oförändrat...
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0