3 hästar senare!

Godkväll godingar! Jag har för en timma sen slängt i mig lite grillat kött och sallad, gott som tusan men Nu blir det en springtur tror jag. Ska komma igång med träningen nu, ska bli sådär cp- hurtig och träningsnarkomaner som jag var innan jag åkte till Malta i somras och fick känna på det lata livet som jag fastnade i lite för bra, så nu ska jag göra ett tredje försök efter resan att bli fit for fight igen! Önska mig lycka till! 

Annars så var Priffe jättefin idag, lite stark men det löste sig, travade lite cavalettibommar med honom i slutet också och han börjar förstå grejen med travbommar nu, han hoppade inte studs eller över alla på en och samma gång med andra ord... Varför trava när man kan hoppa liksom? Men idag gjorde han det förvånansvärt bra! 
Så imorgon blir det en uteritt med Rebecka L :) kulkul
Det blir även en uteritt med Linus.! Har inte bestämt mig än vilken jag tar med på uteritten med Rebecka haha! Ska rida honom nu fram till torsdag då det är dags för pay and jump!! Wohoo! 

Linus idag i sitt nya snygga träns, ska ta lite finare bilder på honom i det imorgon,  det är såå fint på honom! 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0