Dagens!

Dagens önskan: Att alla mina försenade inlämningar skulle göra sig självt, på A nivå såklart hahaha! 

Dagens Undran: vad jag skulle ha på mig till skolan... Standard!! 

Dagens köp: att inte köpa något alls, låst in mina pengar för jag har totalt shoppingförbud! Haha måste spara! 

Dagens Väder: fint och varmt! 

Dagens Längtan: att bli helt frisk och fri från hostan! 

Dagens Planer: som vanligt, stallet annars inte så mycket annat! 

Dagens Vill ha: back on track till priffeplopp! 

Dagens App: blogg appen för att den fungerar som den ska idag hahaha! 

Dagens Skratt: Anna berättade om en dröm hon haft, ingen mardröm inte, haha det var lite kul! 

Dagens Lunch: tror minsann att det får bli pannkakor! 

Dagens Låt: ingen anniiiing!!! Nån med jävligt go i passar för dagen!  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0