Go förmiddag!

Påvä in till skolan nu, ska ha en lektion och sen så har jag mitt svenska tal, ni vet nationella provet. Har inte gjort det än. Satt hela kvällen och skrev det igår. Visste först inte vad jag skulle skriva om, sen så bestämde jag mig för feminism. Asså det var rätt interessant! Hahah! 

Annars då, gårdagen blev bra annars, fick gå upp till stallet och kolla på Priffes sko, och den hängde i två sömmar på ena sidan... Tur att det inte hänt något! Men Suss hjälpte att dra loss den sånt går han barfota på ena balkongen tills på lördag då det var den enda tiden Dennis kunde komma ut! Och idag blir Priffe vaccinerad också så han ska ändå vila i några dagar. 



Annars är jag helt galet trött idag och har varit det hela veckan. känns som om jag ska dö typ, vill verkligen bara vara ledig. Känner mig otroligt hängig och orkar knappt prata... Skulle nog behöva sova i ett år om jag ska bli normal... Förhoppningsvis så blir jag piggare om några dagar. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0