Godmorgon måndag!

Sitter just nu på bussen påväg till skolan, dock typ tre bussar försent.... Börjar nu, men jag är framme om en kvart typ haha! Uupss! 

Idag blir det att ta hand om och rida Priffe, sen ska jag gå bort med Linus till Torslanda manegen där Camilla ska rida honom för Reine och jag tittar på och även fixar Costner nån gång emellan! 
Det är väll planerna för idag antar jag.. Händer inte så mycket mer spännande haha! Plugga kanske jag skulle hinna med om jag orkar sätta mig med det, vilket är sällan men det kanske går? 
Nåväl nog om det, vi höres under dagen! 


Jag och Alexandra var ute på en minst sagt spännande och händelserik uteritt, Alexandra var hurtig och gick hon, men jag var för lat så tog hennes häst, o vad fick man för det, tack Winnetoo hahahahahahahah
Jag kan säga sähär bilderna är inte tagna med några mellanrum, han lär i princip Alex ta en fin bild, sen var det kört!! 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0