Gomorra!

Jag kom knappt upp ur sängen imorse, träningsvärk deluxe! Jag var ju ute och sprang igår, vilket var galet skönt men jag körde lite intervall typ, så stannade efter x-antal meter efter ett högt springtempo och gjorde utfallsteg, squats och step up steg på typ någon upphöjd grej ja kunde hitta, andvände mig av en stock, brunn, och ett dike hahaha! Sen när jag kom hem körde jag sit ups och plankan. Så jag kan knappt gå idag, men det är det värt! 

Som sagt idag ska två hästar ridas, sen ska jag gå en promenad tror jag, gå ur lite träningsverk hade jag tänkt mig hahaha! Och juste jag måste plugga till provet imorgon också, det är superviktigt!! Shit vad panik jag fick nu, inte bra. 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0