Hujedamig!

 Äntligen en stund över, dock i bilen påväg till staden med Mammi såhär på morsdag <3 
Firade henne imorse med frukost på sängen för oss alla! 

Haha mamma fick sin egen bricka med gotttigott! 




Annars har dagarna som gått sen torsdags varit otroligt hektiska, jag har gått i skolan, jobbat, gått på konfirmation, någonstans emellan tagit hand om hästarna Och sedan ännu mer någonstans emellan har jag hunnit med kompisar. Det gäller att få med allt här i livet! Men just nu leker det verkligen bland all stress och ångest över skolan på kvällarna så är jag otroligt lycklig! 
Det vände verkligen som en hand i fredags och det känns som det är påväg uppåt lite nu, så taggad på allt det är jag minnsann! Och på torsdag hoppar jag pay and jump med Linus! Debuuuuuuut för lillkillen juu ( läs stora killen) såååååå taggad och det ska bli riktigt spännande att se hur han är ute på tävlingslika förhållanden! Superkul! 

**puuss** 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0