Pay and jump dags! :)

Första hästen är färdig nu på morgonen, ska bara ta hand om två till nu och sen så tullar transporten mot pay and jumpen, utan Priffe, snyft! Haha nej skämt åsido. Linus fungerar utmärkt han med haha! Ja är som vanligt nervig. Jag har aldrig mina nerver i styr. Hehe, kan lixom fortfarande bli nervös flera timmar innan en hoppträning. Så en pay and jump är inget undantag. 
Jag tror kanske inte att det är nerver dock, utan mer prestationen från min sida som jg är nervös för. Jag måste ha det perfekt annars är jag inte nöjd och då ältar jag det i mitt huvud hur länge som helst tills jg inte har något självförtroende kvar i princip. Och det är ju inte bra... Heheheh! Men jag är iaf taggad! 

Jag vill ju detta med hästarna otroligt jävla mycket så då sätter man nog helt enkelt höga krav på sig själv, och det måste man nog också ha. Ingenting som man vill så mycket som jag vill detta, kommer enkelt helt enkelt! :) 

Får la hoppas att stora röd är snällare en Priffe..... HAHAHAH nej men jag frostig Priffe lite här, jag var inte med så mycket i svängarna alls denna pay and jumpen med tanke på att det var Valborg dagen innan (hehehe oupps) Så att vägra och bråka är Priffes sätt att säga till piloten att skärpa sig. Han är knivskarp i huvudet och har fart i benen, så koncentration är det ända som gäller på honom. Nästa gång så tar vi igen det! 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0