Några sanningar en tisdag ;)

*Jag kan inte sova i mitt egna rum om inte min katt är därinne, sover på soffan annars... Okej jag vet riktigt skumt... Men jag kan verkligen inte somna utan henne i mitt rum! Hon är alltid där om hon inte är ute. 


* Jag sover alltid på bussen eller går in i ett "zombie mode", det skönaste som finns! 

* Jag är helt döökär i Jon henrik Fjällgren som vann talang igår, hans låtar är så bra och berör en utan ord, men kan liksom ha sin känsla i låtarna, hans album är min sova lista nu hahaha! 

* Jag vill flytta ut på landet så långt bort från allt som går att komma långt ifrån till en gård när jag är pansionär med diverse djur och små shettisar, nog bara för att jag älskar lungt, stilla och tysta miljöer. Sitta ute i en grön trädgård och bara andas och ite känna någon som helst stress. Men som sagt när jag är pansionär! 

* Jag kanske ska gå om första året i gymnasiet....... 





Kommentarer
Matilda Eriksson

Varför ska du gå om?????? :o

Svar: HAHAHAHAHA F i tre ämnen bland annat matten... Åså är jag efter i ally hahha
emelie adielsson

2014-05-20 @ 22:39:35
URL: http://nattstad.se/johannamatilda


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0