06:52

Altså gårdagen, vilken bloggtorkedag! Helt inspirationslös osv.. 

Men kul i kylan hade jag iaf ute med vänner! Så glad att Anna fick med mig ut istället för att jag skulle sitta hemma och tråka mig! 
Det va iaf kul, och min kompis mystory på appen snapchat, är mer eller mindre full med videos på mig när jag fjantar mig haha! Men nog om det! 

Trots mina otroligt onda fingrar så ska jag rida idag, tur att Priffe är lätt i handen, annars hade jag dött haha! Blir en uteritt iaf och jag hoppas jag kommer runt slingan utan problem.

Puss hej sålänge! 

Om 17 dagar kommer denna pinglan hem från Kina igen och det kommer vara en av de lyckligaste och mest tårfyllda dagar på länge, som jag saknat min Alexandra, syster, själsfrände och absolut bästa vän! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0