Ååh vilken dag!

Två hästar ridna, sadel putsad och en läxa avklarad och jag känner mig helt färdig, men en springtur står på schemat ändå! 

Red verkligen varsitt dunderpass på Priffe och Otto, la upp de ungefär likadant med hänsyn till individen, men lite lika arbete - lösgörande och tufft med mycket galopp. 
Red dessutom Otto i min egna sadel vilket var lika med heeaveeen! Jag fick för mig att prova den på honom och den satt bra faktiskt, en x-vid istället för bara vid som min sadel är hade absolut varit det optimala, men den klämde inte, låg fint på ryggen och Otto trivdes riktigt bra i den, så när jag hoppar honom och tävlar/Pay and jumpar med honom i framtiden som är lite planerat så kommer nog den vara ett alternativ om inte Becka hunnit skaffa en hoppsadel till honom, sen är man ju alltid som mest bekväm i sin egen... 

Men planen nu är att snabbt slänga på mig springkläderna, springa och sedan slänga mig i duschen för att försöka vackra mig lite för att dra ut med lite kompisar! Men vi får se.. Det är ju lite kallt och jag kommer nog vara gött mör... Haha jag bestämmer mig efter rundan ;) 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0