Av böcker blir man vis!

igår kom Mamma och pappa hem med lite läsning till mig och syrran, Jag norpade direkt åt mig "den inre ryttaren" och blev helt frälst av boken! och det står så otroligt mycket bra saker, jag har antecknat och det finns även frågor man ska svara på i boken, med rader under så man skriver rätt i! jag känner igen mig i otroligt mycket och ni som hängt med vet att mitt problem inom ridningen är inte själva ridningen, för där vet jag att jag är duktig och har en känsla för det som många saknar, det är just det mentala som gör att det brister otroligt mycket för mig. men nu har jag nästan som en mentalcoach fast i bokform! otroligt bra bok som jag verkligen rekommenderar!
 
 
Den andra boken var också mycket bra och är alltid bra att ha, mamma och pappa tänkte på Priffe när de köpte den med tanke på hans olyckshistorik.. #klantigponny
Tack mami o papi!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0