Grejen med måndagar är?

Godmorgon. Typ
Jag har inte sovit en blund inatt, drömde om mördare och husvagnar hela natten...
Men jag kom upp imorse iaf och är nu i skolan i tid! 
Men ögonen går nästan i kors och jag mår illa av trötthet, trodde jag skulle svimma på bussen.
Men ska försöka sluta klaga nu haha, 
Vi sitter ändå och måndagsfikar med klassen nu innan vi startar igång lektionen, men måndagar är måndagar..

Efter skolan ska jag bara chilla på livet lite innan det är dags att dra på Reine träning. Det ska bli sååå kul att berätta om Pay and jumpen för honom! Han är verkligen en bra tränare som verkligen hjälper till och stöttar en. Inte bara en tränare man går till en gång i veckan, utan skulle det vara så kan jag ringa och fråga om råd och han finns liksom där alla dagar i veckan! 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0