Kom på rubriken själva...

Godmorgon! 
Idag börjar inte jag skolan förens tio, jag gick upp tidigare för att fixa täcken på hästarna innan de kommer ut och valde att i te gå och lägga mig igen, så nu har jag istället massa tid till att inte göra någonting haha! 

Reine träningen gick superbra igår, fokus låg på galoppen och Priffe tog tag i det jättebra och mina ben var som spagetti... 

Efter träningen red jag även ett pass på Otto i paddocken efter att jag skrittat ut med Anna en runda, han gick superbra och fokus hos Otto låg på att få igång bakkärran, han är stel och har lite "problem" med bakbenen, men det lossade fantastiskt bra, ska prata med Becka om jag kan ta honom idag också för att få fullfölja arbetet, då Otto är en häst som behöver några dagar på sig för att blinriktigt fin! 
I traven så ville jag enbart få en lugn trav där han vilar på steget men tar ut steget utan att bara trippa och springa fram, efter lite arbete så slappnade han av riktigt fint och tog ut steget någorlunda! 

Efter skolan står det tre hästar på schemat förövrigt, Linus, Priffe och då antagligen Otto ;) mer timmar i sadeln är aldrig fel! ;) 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0