Kul fredag...

Kan inget annat säga än att det var så mysigt att få gå upp till stallet, det var inte så fasligt kallt heller.
Nu är jag hemma igen och vet inte riktigt vad jag ska göra, är bortbjuden till en kompis på krök, men vet ärligt talat inte om jag vill. Tappar lusten för sådant på vintern, så jag stannar nog hemma istället och tar mig ut på en springtur och pluggar, ska ändå ha utsläpp imorgon så då ser jag ingen mening med att vara uppe sent, blir bara jobbigare att ta sig upp då. Nåväl, ska man försöka plugga lite först då, och komma ikapp med alla de tusen inlämningarna jag har missat kanske. Kan börja med en iaf. 

Här har ni dagens toppar och floppar

+ Att jag lyckades vända denna lite ledsna fredagen till en lite bättre dag, genom att skriva av mig alla känslor från gårdagen! 

+ jag insåg precis att det finns både frysta hallon, blåbär och mango i frysen.. Craviiings! 

- jag känner mig ganska tom på inspiration! 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0