Söndagstrött!

Hallå där! Tävlingsdagen var inte lite lång igår.. Vi var i Värnamo och det tar en bit att åka dit, det var en hel del starter så det var inte så konstigt att det blev en lång dag, mer bestämt från ca. 8 till 8 på kvällen. 
Så det var synd att jag inte gjorde några tidsinställda... 
Direkt när jag kom hem igår iaf så drog jag hem till Sara där det var lite folk, så det blev verkligen ett långt dygn för mig... Lite för många timmar vaken, även fast jag sov bilresan till och från tävlingen. 
Så idag tog jag sovmorgon deluxe... Känns inte bra såhär efterhand, att man sovit bort halva dagen.. Har så mycket att göra verkligen, och nu är jag nästan för trött för att ens röra på mig.. Men skitsamma, ibland blir det sånna här dagar. 

Priffe ska tömköras idag är tanken, och han är den enda hästen jag behöver ta hand om idag, hur skönt? Fast lite tomt, jag trivs så bra med att rida flera hästar om dagen som jag nästan alltid gör, man bara pumpar på i stallet då, istället för att bara såsa runt som jag alltid gör när jag bara har Priffe att ta hand om! 

På tal om andra hästar och sånt så är jag nu även anmäld till clearound med Otto! Det känns jättekul verkligen så den 6 december blir det lite hoppning för Otto och mig på hemmaklubben! Fantastiskt kul, sen så är det ju även km som jag ska vara med på med Priffe, så det blir två hästar att hoppa på lördag! ;) 


Puss och hej sålänge! 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0