Tävlingsdag!

Godmorgon tuppen... Vet inte ens vad jag skriver nu tyvärr, det är för tidigt på morgonen för att min hjärnkapacitet ska nå fullt ut, så det ska bli kul att läsa detta senare för att kolla hur mycket stavfel och underliga meningsuppbyggnader det är, dagens skratt förmodligen, eller så kanske autocorrect på ipaden räddar mig ännu en gång? 
Det återstår att se helt enkelt mina vänner! 

Menmen, om ca. 45 min så rullar bilen och släpet mot Värnamo, Inte Priffe därbak dock utan lilla Prinsessan! 
Debbia och Anna ska hoppa Lb och La och förhoppningsvis sätta andra nollan, för att sedan enbart ha en kvar tills de är kvalade msv.. Domdomdomdoooom!

Vi kommer kanske inte hem förens vid sex-sju tiden så bloggningen ligger nog lite lågt fram tills dess då jag inte gjort några tidsinställda, men kanske får tid över till något mobilinlägg ;) 
I bilen till och från stället hade jag tänkt plugga lite.. Man får försöka ta vara på tillfällen när man har mycket att göra så därför har jag bestämt att inte blogga på dit eller hemvägen tyvärr, måste fokusera på arbetena så jag får betyg i de ämnena någon gång, satsar på A såklart.. Pfft eller? Haha men jodå.. Försöka kan man ju alltid! 

Men jag vill hinna få i mig en bamsefrukost med massor av kaffe så jag kan hålla mig vaken så får börja ta mig upp ur sängen nu helt enkelt! ;) 

Vi ses och önska Världens finaste ekipage lycka till nu, jag håller koll på kommentarerna och hälsar till henne haha! ;) 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0