Fredag ändå

Detta lovet har nog varit allt annat än bra...jag har varit, jag menar är sjuk och har varit det hela lovet, min häst har inte blivit riden på fyra dagar, jag har käkat fiskpinnar med pulvermos varje dag, idag äter jag chocklad till frukost och drar mig för att städa upp kattspyan i mitt rum som kattan har försakat inatt... Men jag blir så äcklad och spyr nästan själv. 
Och juste, har jag pluggat så mycket som jag ville, nej, självklart inte. 

Det har verkligen varit allt annat än vad jag ville haha! Men visst jag är på bättringsvägen, jag ska rida Priffe och dra på halloween fest idag, så det lär väll ändå bli bättre, och sen ska jag jobba på söndag också, det ska bli sjukt kul! Jag måste minsann gjort bra ifrån mig på mötet haha! 

Men okej, jag ska nog ta tag i mig själv lite, äta en bra frukost och sedan upp till stallet så är det klart och jag tror en härlig tur i skogen står på schemat :) 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0