Fridayyy !!

Denna dagen tror jag minsann att jag lyckats planera bra! 
Min syster Anna kommer att hjälpa mig med Priffe idag, hon kommer att rida ut, fixa grejerna och pussa honom från mig! 
För direkt efter skolan ska jag hämta grejer hemma och åka till Matilda. Vi ska ha hem lite folk till henne och vi ska förbereda tilltugg, välkomstdrinkar och lite roliga lekar man kan göra! Några tips på partylekar?? 


Skolan slutar jag vid tolv tiden och sedan är det lov och ni anar inte hur fantastiskt det känns! Jag behöver det verkligenverkligenverkligen! En veckas avkoppling och komma-ikapp-allt-jag-missat vecka! Bloggen kommer självklart ligga på topp! :) 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0