Hej och hå

Nu har jag varit duktig! Jag tog åt mig av vad jag skrev i förra inlägget och storstädade mitt rum, (hade både plasthandskar och plastpåsar på händerna när jag skulle fixa efter min katts olycka....) gjort klart en uppgift till skolan, ätit annat än panerad fisk och pulvermos, och snart ska jag ta mig till hästen och fixa, känns superbra verkligen! Efter stallet ska jag även ta mig till Lindex som vi har här i Torslanda för att köpa mig ett par billiga svarta byxor som jag måste ha på jobbet.. Mina dr.denim gick sönder när jag var ute och busade med kompisar, så får köpa ett par billiga slängde tills jag får pengar :) 

Efter allt är klart kommer nog mycket stress släppa! Hurra för det! :) men nu ska jag forsätta med mitt och Annas gemensamma rum. Det ska också bli fint hade jag tänkt :) 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0