♥♥♥








Jag hittade dessa tre bilderna bak i arkivet. Det var samma år som jag fick Priffe. Jag hade då ingen aning om hur våran resa skulle bli. Jag var lycklig och det tycker jag verkligen speglar sig i alla bilderna, jag kunde inte slita blicken från honom, och det är samma sak idag! 

Jag är så oerhört tacksam, glad och lycklig över Priffe. Jag trodde aldrig vi skulle få ett sånt starkt band till varandra som vi har idag. Och jag trodde heller aldrig att våran resa skulle kantas med så många bakslag, käftsmällar och tårar som det har varit. Alltifrån skadad ponny till avslängd på framhoppningen. Så många besvikelser och självförtroende krossande ögonblick vi har haft. Men detta är något jag idag är lycklig över. Det har gett mig 1000 gånger mer erfarenhet mot vad det hade givit mig om det varit en spikrak framgångssaga. 
Tack min svåra, knäppa och lite halvt störda ponny! Tack för allt du givit mig och fortsätter ge mig. Vi har lärt oss tillsammans och det har blivit så jävla bra på ren svenska. Jag är så evigt tacksam för denna ponny och han har verkligen tagit mitt hjärta med storm från dag 1, med några undantag..... 

Jag älskar dig min fina Noolia's Pride, min stolthet


Kommentarer
Du vet vem

Dessutom gav han dig en ny vän ;) <3 hihi

2014-10-24 @ 22:54:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0