Mot de fyrbenta!

Jaha? Klockan har hunnit bli tre.. Vill helst att den ska vara 9 på morgonen igen, så jag hinner med allt jag tänkt göra idag... Men nu har ett dygn enbart 24 timmar och jag antar att man får nöja sig med det! 

Annars så är det en timma kvar till insläppet som jag har idag, men en halvtimma innan jag vill vara i stallet, hade tänkt fixa alla grejer innan jag tar in min lilla skithäst i boxen. Efter insläppet ska jag hem och fixa med lite grejer för att sedan gå upp till stallet igen vid halv 6 tiden... Många klockslag det där! 
Men tror ändå jag lyckats planera min dag någorlunda! 

Jag hoppas på att kunna visa er lite film sedan, Anna kanske kan fixa en liten snutt iaf! Der hade varit superkul! Det var längesedan ni såg Priffe live nu! 

Menmen, jag ska byta om och ta mig till de fyrbenta! :) 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0