Näst sista vardagen

Morsning korsning! 
Förlåt för den dåliga updateringen igår, men som ni märkt de senaste dagarna har jag känt mig otroligt stressad, och igår var stressen total, så vi prioritera och planera. Och dagen kunde jag även avsluta med ett varmt bad. Så ja, det var bra prioriterat och väldigt behövligt att iaf göra ett försök till att koppla av. Dock låg jag endast i badet i ca. 30 minuter kanske. Så så länge kunde jag försöka hålla mig lugn.. Istället gick jag upp och gjorde tidsinställda till idag... Är man hopplös så är man helt enkelt! 

Priffe fick faktiskt vila igår. Det gör mig ont i hjärtat att hästen ska få lida för mitt dåliga planerande under veckan som gjort mig stressad. Det känns förnämligt faktiskt. Men jag fixade hovarna och ögat som han har fått något konstigt i. Dock såg det kanon fint ut idag. 
Sen fick han komma in till en krubba full av gottigott, lite mineraler och morötter! Så helt olycklig av att inte få komma ut var han inte... 


Men iaf, torsdag idag vilket även innebär hoppträning och även en ny hoppövning jag kommer lägga ut på bloggen som ni kan ta del av! Hann bara göra ett inlägg med tips på bra hoppövningar, tanken var att lägga ut efter varje hoppträning, ska jag göra det, hade det varit kul/givande? 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0