Onsdag!

Jana, då var veckans onsdag avklarad. En vanlig dag, med skolan häst och plugg på schemat, men denna dag förgylls ändå rejält med tanke på att jag facetimar med Alexandra Gustafsson! Super kul och behövligt för min del! Älsklingen! 
Och inte nog med att jag pratar med Alex dricker jag vaniljlatte som jag gjort själv desutom. Det är så gudomligt gott! Underbart att dricka något varmt också när man varit kall hela dagen. Mitt klädval idag var för kallt för vad termostaten visade... Skulle nog behöva gå i overall om jag inte ska frysa i skolan.. Det är så underligt att jag alltid fryser där och inte någon annanstans, fryser nästan aldrig, utan brukar vara för varm hela tiden! 


Nåväl efter jag pratat med Alex en stund så ska jag och Anna ta mig till stallet och rida tillsammans! 







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0