Sommar och sol!

I detta regnrusk som är ute nu vill man ju inget annat än ha tillbaka sommarvärmen, eller att våren ska komma snabbare... För att hålla sig någorlunda motiverad, så är det ju ändå bara typ sisådär 6 månader till april.. Det brukar ju bli lite mildare då.. Men nu är det sommarbilder som får hålla ett stadigt grepp om vinterångesten, här är mina favoriter från varmare tider genom åren:

Sommaren jag fick Priffe, hade haft honom i kanske några veckor här

Bad  med två av mina bästa vänner!                                                          
Resan till Malta för två år sedan. Det bästa och sjukaste jag gjort i mitt liv!                                                                                                 
Två skitungar på en bild. Jag och min homie för en herrans massa år sedan! 
 
No words needed!                                                                               

Räkanhoppet 2014, en upplevelse och lärdom! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0