Tisdag!

Tisdag. Redan. Ångesten över att skolan börjar om 6 dagar börjar redan komma. Då är det nog ganska illa. Men jag har bestämt att jag ska glömma allt som har med tid och dagar att göra under detta lovet, göra det som faller sig in och vad jag känner för. Plugga lite, va i stallet och bara ha kul. Inte kolla klockan eller tänka på tider, stressa minimalt helt enkelt. 
( det stog i mitt horoskop att jag skulle göra det), jag vet jag är lite udda... 

Men jag känner att jag verkligen behöver det, vilket är ännu mer udda för  betyder det att horoskopet har rätt?.. Okej, jag måste verkligen sluta tappa tråden. Så hur som helst, så behöver jag stressa ner, chilla på livet och ha roligt. 

Så på tal om tisdag, vad ska jag hitta på idag? Tror jag ska plugga lite, skritta ut med Priffe, fast det är lika bra att jag skriver "med inslag av galopp" också, för det vet jag att det kommer hända, vi kan bara inte motstå den sista backen innan vi skrittar hemåt igen, det är ju så kul att galoppa upp för den tycker Priffe. Han börjar takta så fort han får syn på den! 
Sen ska jag nog bara strosa runt här hemma och ha det gött! :) och självklart ska jag blogga en massor! 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0