Priffe idag!

 
Ni ska veta vad jag fick kämpa för att få en bra bild på Priffe idag, den över var den enda han inte rörde sig på, åt på kameran, gick iväg, stod och sov, kliade sig på benet eller travade iväg på, ja listan kan göras lång.Tror jag stod i närmare 30 min för att få EN någorlunda bild.. det är hopplöst ska ni veta hihi!  
 
Som tur var gick det bättre att rida (tack och lov) vi travade faktiskt en hel del idag vilket vi inte brukar då jag kommer åt honom bäst i galoppjobbet, men idag blev det travbommar för hela slanten, tre på rad varav den mittersta upphöjd och han gjorde det galant! fick som vanligt fin ridkänsla. det är fanastisk att få sitta på denna ponnyn varje dag! 
Jag red i ca.45 minuter sedan gick vi ut på en skrittpromenad i 15 min på asfalt som avskrittning! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0