Så härligt vårigt!

 
Denna dagen har varit helt grym, värsta vårvärmen!
så eftersom det var så gött väder passade jag på att tvätta Priffe, det behövdes verkligen vill jag lova, det var så mycket ingrodd smuts och damm att jag kunde spola i evigheter innan vattnet som rann av honom var genomskinligt haha!! 
Sen efter att han fått stå och torka i någon timma eller två gick jag upp igen för att börja göra iordning inför träningen, men när jag väl kom dit dök ingen tränare upp... men jag har inte varit så social på facebook och har antagligen missat något medelande på facebooksidan.. tråkigt nog! men jag red själv istället och la nästan en 30 minuter på bara skritten i början för att verkligen få igenom honom! det blev kanon!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0