Finally Friday

Snacka om att jag var duktig igår, startade dagen med gym innan skolan, efter skolan gymmade jag i 30 min till, när jag kom hem målade jag mina hyllor vita, städade och efter det blev det en mysig uteritt på Priffe! Fast egentligen är han rätt jobbig att rida ut på själv med tanke på att allt kan äta upp honom, då är det lika bra att börja trava eller galoppera så hinner han inte upptäcka alla lejon.... 


Idag är det tre lektioner i skolan som gäller, efter det gym, tror det kan bli en väldigt härlig vana! Sen ska jag bara hem, fortsätta måla hyllor och rida Priffe. 
Men det är ju ändå fredag trots allt och utgång är planerat.. ;) 


Gårdagens outfit med dom nya ridbyxorna :) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0