Godmorgon!

Tänkte jag skulle börja skriva lite om gårdagens hoppträning som gick så himla bra! 
Det var nästan ett halvt år sedan jag hopptränade för Augusta, för jag slutade när jag och Priffe var inne i en rejäl svacka, det var också i den vevan mamma och pappa la fram förslaget om att åka på ett bra träningsläger, då de var trötta på att alltid se mig grina efter tävlingar och träningar, det blev ju AW sporthorses. Så innan lägret började jag om för att kunna bygga upp självförtroendet med att hoppa själv och väldigt lågt sen började jag träna för Emelie cajsdotter (hästkomunikatör och för mig en klippa för mitt mentala) sedan var det endast en vecka kvar till AW och den helgen åkte jg till Askim och tävlade och fick mina två livs bästa rundor med 0 fel i första och 0+4 fel och tidsfel i andra. 
På AW sedan gick det så bra och jag utvecklades massor, tog med mig allt jag lärde mig där hem och fortsatte träna, så igår kände jag mig mer än redo för hoppträning, och om Augusta blev förvånad? Det var helt fantastiskt och ännu en gång skjuter självförtroendet i höjden, för både mig och Priffe! Lite mer träning på banhoppning bara, så börjar det lukta Lb-debut i slutet på hösten, jag har en sån klockren plan, så håller vi oss båda friska så blir det inga problem ;) 

Sen, idag då, eftersom jag ska jobba på Marstrand så hinner jag inte ta Priffe idag utan Anna hjälper mig! 
Så det blir mest skola och jobb idag denna blåsiga höstdag! :) vi hörs! 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0