Skoldags idag!

Vad mycket kul jag hunnit med detta lovet, men det har samtidigt varit lite tufft. Efter olyckan jag var med om så kändes det som om mitt lov var över, jag kunde inte jobba, rida och hade så ont hela tiden, men allt går ju över och nu i slutet har jag bara njutit av att allt gick så bra och att jag faktiskt kunnat göra så mycket! Så tacksam för att allt gick så bra. Tacksam för allt. 

Idag börjar skolan och jag har bestämt mig för att ta igen allt från min tid i gymnasiet, mina betyg måste höjas och allt som jag missat lämna in ska lämnas in. Det är ett år kvar och jag ska göra det så bra jag kan. Kämpa. 

Igår bokade jag också intensiv kurs för att ta körkort. Om fem veckor ska jag ha det i handen. jag kör redan min första lektion imorgon och har bokat in sju lektioner inom denna och en vecka fram, sen har jag tretton lektioner kvar att andvända mig av inom detta intensivkurs paketet. Så med alla dom och massor med pluggande och övningskörning hemma, så lär jag klara mitt mål med att ha körkortet innan mitten av oktober! Och det ska ni veta, det känns bra! 

Gud vad jag känner mig taggad inför hösten nu.. Allt ska bara gå som det ska, vilket det såklart aldrig går, men jag ska verkligen göra det bästa av alla situationer och verkligen leva livet. Sluta oroa mig för allt och försöka att hålla nere massa stress som egentligen inte behövs. Nu kööööööör vi!! 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0