Måndag morgon

Usch vad det känns tungt att behöva åka till jobbet idag.. Vill egentligen bara ligga och sova under hela förmiddagen för att hitta på massa skoj efter man vaknat, jobbar dessutom imorgon också, såhär mina sista två sommarlovsdagar :( 

MEN som tur är vankas det Reine träning ikväll, och jag är så galet taggad, ni anar inte ;) nör jag red Priffe igår var han dessutom väldigt fin, lite stel i vänster sidan, vilket vi löste genom att hoppa ett litet kryss på volt, genom att komma in med honom ställd åt höger, och sedan, med hjälp av innertygel och skänkel mjukt sälla över till vänster i språnget, egentligen ska man ha tre små bockar som man hoppar i studs på volt, men nu var inte det framplockat. Det fungerar väldigt bra, och det är en övning som jag tagit med mig från min hopptränare! Så nu är han säkert lite bättre idag, och med Reine till hjälp kommer jag förhoppningsvis komma fram till den där gummikänslan, från rygg nacke, genom bettet till min hand, där känslan av att kunna rida med sytråd finner sig, och där Priffe bär sitt huvud själv och jobbar med ryggen och bakbenen! 





Kommentarer
Tilda

Vilken fin bild :)

2015-08-17 @ 08:37:31
URL: http://bloggenommigochdittodatt.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0