Så mycket tankar hela tiden

Asså jag kan verkligen inte förstå att jag går i trean nu och ska ta studenten nästa år? Nästan så att det börjar bli tjatigt men det känns som om det har varit så långt bort att gå sista ring och att man står näst inför att få hoppa på flak och ha studentmottagning, men nu är det helt plötsligt endast två terminer kvar. 
Jag vet att det kommer bli det tuffaste läsåret under hela mina skolår, och jag har själv satt mig i den situation jag är i. Vet själv inte hur jag ska bära mig åt att bli färdig med allt. Men jag har sagt till mig själv att jag ska fixa det, och om jag så ska behöva låsa in mig i rummet direkt efter stallet varje dag för att plugga, då får jag göra det! 

Men det känns bra ändå, Min häst får fantastiskt och ger mig energi varje dag, mitt körkort är snart i handen på mig, skaffat gymkort och ska stärka min kropp för att bli ännu bättre ryttare, och jag är taggad på att göra bra i från mig i skolan för en gångs skull! 


Foto: Paula Holmqvist 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0