Svårt att sova!

Att alltid hjärnan ska gå igång på högvarv så fort man ska sova, är inte det typiskt? 
Nu under sommarlovet fick jag verkligen ordning på sömnen, men såfort nu när skolan börjat så är allt som innan igen, jag blir som mest produktiv på nätterna och är helt utslagen på dagen. Så ska det ju absolut inte vara! 
Jag känner nu, när klockan snart är 23 att jag vill ut och måla klart mina hyllor, lära mig dressyrprogrammen, plugga både körkortsteori och skolarbeten, åka till gymmet, putsa utrustning samt åka tillbaka till Skåne och AW...orkar inte... 

Tänkte att jag skulle skriva av mig och bli av med lite tankar här för att finna någon sorts ro, men jag vet inte om det är bäst att bara gå upp och typ plugga, men samtidigt vill jag absolut inte missa sömnen och behöva sitta snarkandes på lektionerna imorgon. Fan. 

Sen en rolig nyhet också:
Jag har äntligen fått en tid till att göra min tatuering!!! Så om tre veckor så pryder två fina fjärilar min vänstra skuldra! Jag är otroligt taggad (plånboken mindre taggad) men så glad är jag! 

Men nä, om man ändå skulle försöka säga godnatt, jag ligger säkert vaken ett tag till, men det var skönt att skriva av sig lite iallafall! 


Måste verkligen ta nya bilder till bloggen också, min telefon innehåller typ bara bilder på busstabeller och massa annan skit, samma gäller ipaden, så det är dags att ta med mig kameran till stallet och klicka lite nya kanske? :) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0