Tisdag!

Usch, jag är verkligen helt slutkörd idag, i söndags så blev jag matförgiftad och jag trodde att jag skulle dö, hela kvällen och halva natten låg jag och spydde i princip.. Så vidrigt. Så igår var jag inte i skolan utan hemma, för att vila, men ändå så är jag fortfarande helt matt idag också, mår fortfarande lite lätt illa och vågar typ inte äta något.. Så min energinivå är inte speciellt hög! 

Menmen det blir ju bättre! 
Hösten är på ingång, och jag vet inte om jag ska skratta eller gråta, men jag tror jag känner mig ganska lugn och glad över det, det känns som om så mycket bitar faller på plats, jag har jobb, hästar att rida, taggad inför tävlingssäsongen, snart körkort, börjat gymma och har en underbar familj och pojkvän. Tror nog hösten kommer bli stressig men väldigt bra! 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0